Текущата промоция е валидна от 28.07 до 03.08 вкл.

Право на връщане

Право на връщане

(1) ОТКАЗВАНЕ НА ПРАТКА В МОМЕНТА НА ДОСТАВКАТА Й ЗАРАДИ НЕСЪОТВЕТСТВИЯ

Ти, както и всеки друг наш клиент – имаш Право на преглед на пратките си преди да ги приемеш.

Това означава, че имаш и правото и възможността да откажеш получаването на поръчана от теб пратка в случай, че в момента на доставката установиш, че:

(1) Доставената стока явно не съответства на поръчаната от теб;

(2) Стоката или нейната опаковка са повредени при транспортирането й, което е удостоверено при доставката с подписан от теб и куриера Протокол за увредена стока;

(3) Поръчаната стока не е била доставена в рамките на изрично уговорен срок или, ако няма такъв, не е била доставена в рамките на 14 календарни дни, считано от датата на имейла за потвърждение на поръчките с плащане с Наложен платеж или чрез ePay.bg.

В тези три случая ние се задължаваме да възстановим по сметката ти стойността на покупката ти, включително и разходите ти за доставката й, ако има такива. В случай, че си отказал пратка с Наложен платеж, който не си заплатил отказвайки я, няма сума, която да ти дължим.

Моля, обърни обаче внимание, че не можеш да откажеш получаването, по каквато и да било причина, само на част от твоята пратка. В случай, че установиш частично увреждане или несъответствие между поръчаното от теб и доставеното от нас, трябва да избереш между това да откажеш да приемеш цялата пратка или да я приемеш изцяло (и заплатиш изцяло, ако си я поръчал с Наложен платеж). В случай, че избереш второто, трябва да се свържеш с нас, за да ни кажеш какво желаеш да направим за наша сметка с несъответстващата стока: да ни я върнеш и ние да ти върнем парите или да ни я върнеш, а ние да ти доставим поръчаното от теб.

(2) ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ ЗАРАДИ НЕСЪОТВЕТСТВИЯ СЛЕД ПРИЕМАНЕТО НА ПРАТКА

В случай, че установиш несъответствия след получаването и заплащането на твоя пратка, имаш право да поискаш връщането й и възстановяване изцяло на платената от теб цена, когато:

(1) Цената, която си платил не съответства на дължимата цена съгласно имейла за потвърждение на твоята поръчка.

(2) Когато откриеш несъответствие между поръчана и доставена стока, което не си могъл да установиш в момента на доставката. В такъв случай ние се ангажираме да подменим несъответстващата стока в срок до два работни дни, считано от момента, в който си се свързал с нас и си направил рекламацията.

При гореизброените два случая разходите за връщането на стоката са за наша сметка. 

(3) ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ ПО ЧЛ. 50 ОТ ЗЗП БЕЗ НЕСЪОТВЕТСТВИЯ НА ПРАТКАТА

Освен в случаите, изброени по-нагоре и при, които има някакви несответствия в поръчките ти, цените им и сроковете им на доставка, по силата на член 50 от Закона за защита на потребителите, имаш право да ни върнеш – ЗА ТВОЯ СМЕТКА – всяка закупена от магазина ни стока в 14 дневен срок от получаването й без да дължиш обяснение за връщането:

(1) Ако ни върнеш закупеното в оригиналната му опаковка, след като просто си го прегледал, за да провериш изправността и характеристиките му, ние сме длъжни да ти възстановим – в 14 дневен срок след като си ни върнал стоките – платеното от теб за тях в пълен размер;

(2) Ако ни върнеш закупеното без оригиналната му опаковка и след като си го използвал по начин, различен от описания по-нагоре, ние ти дължим връщане само на част от цената, която си ни заплатил и сме длъжни да ти я възстановим в 14 дневен срок след като си ни върнал стоките и си се съгласил на предложената от нас намалена цена.

(3) Потребителят е длъжен да съхранява получените от ЩИПКА БГ стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
На връщане и замяна не подлежат запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. Такива са уредите за лична грижа и хигиена като епилатори, машинки за подстригване, самобръсначки, преси за коса и други.

Разходите по връщането на стоките в тези случаи са за твоя сметка.

Във всички случаи (точки 1, 2 и 3), с изключение на този, при който откажеш да приемеш пратка с Наложен платеж, ти трябва да ни информираш за желанието си да ни върнеш стоки и да получиш възстановяване на суми.

Можеш да направиш това като попълниш Формулярa за връщане на стока от тук.

ПАЗАРУВАЙ ИЗГОДНОНе изпускай нашите редовни промоции